Välkomna! - Page 3 - LynnBlakeGolf Forums

Välkomna!

Scandinavian PGA

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-18-2005, 08:42 AM
YodasLuke's Avatar
YodasLuke YodasLuke is offline
Lynn Blake Certified Master Instructor

How are you?
Originally Posted by henning
Hej!

Mitt namn är Henning Lundström och jag har tagit initiativet till den här sektionen. Jag är medlem i svenska PGA och har utbildat mig till Golf Stroke Engineering Master (G.S.E.M) inom The Golfing Machine (TGM).

Lynn Blake, en av de få som blivit utbildade av Homer Kelley innan hans bortgång 1983, har varit vänlig att sätta upp en sektion för oss skandinaver. Här finns möjligheten för oss nordbor att förmedla kunskap om och diskutera golfsvingen och dess teknik.

Känns det inte bekvämt att ställa frågor på engelska, går det bra att göra det på svenska eller för den delen på danska och norska.

Min förhoppning är att vi genom detta forum kan hjälpa varandra att förstå vad som ska hända i en korrekt golfsving.

Henning Lundström
Henning,
Mitt namn är Ted Fort. That's all I know. I hope you're doing well and that you're spreading the 'word'. How's your game, and more importantly, how are your students doing?

For those less fortunate, Swinging is an option.
Reply With Quote
Old 10-18-2005, 10:48 AM
archie swivel archie swivel is offline
Junior Member

Det er trevig att motta dej. Jag talar inte bra svenska. Vari fron er du? Jag gilla Sverje mycket!
Old 05-05-2006, 04:52 PM
hit&swing's Avatar
hit&swing hit&swing is offline
Junior Member

Hej alla kollegor, detta är mitt första besök här och trivs redan bland intressant diskutioner på forumet. Jag har stött på problem med att se filmer under /The Gallery. Någon som har stött på liknade problem med en lösning får gärna tips mig. På återseende // MT
Reply With Quote
Old 05-06-2006, 01:18 PM
Amen Corner's Avatar
Amen Corner Amen Corner is offline
Senior Member

Välkommen
Hej och välkommen,

Jag är övertygad om att du kommer att hitta mycket matnyttigt på forumet, däribland filmerna, som jag personligen tycker förenklar förståendet för boken.

Vilket problem har du?
Old 05-07-2006, 06:17 PM
metallion's Avatar
metallion metallion is offline
Senior Member

Blå burk
För vissa filmer krävs användarnamn och lösenord. Då använder man samma som för inloggning på forumet.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules