Metallion - jeg har fulgt Brian Manzella fra FGI til han åbnede sit eget site. Han talte om TGM så jeg undersøgte det nærmere, og var på TGM-forum og Chucks side, jeg købte bogen sammen med Hebrons "secret and lies...", der også har en TGM light sektion. Så åbnede LBG, og det har bare skærpet interessen for maskinen.
Jeg har prøvet at fortælle de mest golfnørdede af mine venner om TGM men der er ikke mange der for alvor er interesserede i at sætte sig nærmere ind i det, desværre.
Det er jo også derfor at jeg gerne ville møde nogle ligesindede fra den anden side af sundet.
Jag skulle jättegärna vara med på ett liknande möte.... men... jag vill bara säkerställa- är det ok att vara glad amatör?
Jag har på något sätt fått känslan att ni alla redan är PGA instruktörer... yieks..
Bor som sagt i Schweiz för tillfället men skulle LÄTT komma upp 'bara' för det här om det ordnades. Måste veta i tillräckligt god tid bara..
Tills dess kommer jag garanterat var ordentligt påLÄST på TGM.
"Får jag vara med?"
/undrande 'högsingelhandicappare, men inte mycket mer'
Hej
Något nytt möte är inte aktuellt men vem vet? Det verkar som om ett flertal nya svenska golfare har hittat hit till detta forum och med mycket tjat så kanske....
Några PGa instuktörer är vare sig jag eller metallion däremot har vi båda ett genuint intresse av att lära ut det som vi tror är rätt (utan att ta betalt). Skulle du av en händelse passera Varberg så är det bara att pm:a mig så kan vi träffas på rangen och gå igenom lite TGM metodik.